Záněty jsou hnacím motorem většiny nemocí, včetně rakoviny. Toto smoothie je zastaví

Share

ananas s kurkumouNápoje smoothie se v současné době stávají stále populárnější. Můžete si je připravit z ovoce, ze zeleniny, semínek, ořechů nebo z čehokoliv, co doma najdete.

Oblibují je zejména lidé, kteří se zajímají o zdravou výživu, sportovci, diabetici, alergici nebo ti, kteří se snaží zhubnout.

V jediném nápoji najdete množství vitamínů a výživných látek, díky čemuž váš organismus doslova „nakopnou“.

V dnešním článku vám prozradíme recept na ananasové smoothie s kurkumou, které vám přinese množství zdravotních přínosů.

Jeho základní přísadou je kurkuma, která je považována za nejlepší zdraví prospěšný přírodní prostředek, jaký existuje. Dokáže vyléčit téměř všechno.

Proč se kurkuma považuje za přírodní zázrak

Její aktivní složka kurkumin má silné protizánětlivé vlastnosti. Zmírňuje bolest a zánět způsobený osteoartritidou a revmatoidní artritidou.


Laboratorní testy prokázaly, že kurkuma může dokonce potlačit růst nádoru, protože zastaví zánět, který je nejčastější hnací silou rakoviny.

Nedávná studie zjistila, že extrakt z kurkumy potlačuje rakovinu tlustého střeva.

Vědci se dále domnívají, že kurkuma předchází kožním onemocněním, Alzheimerově chorobě, kolitidě, žaludečním vředům, vysokému cholesterolu apod.

Kurkuma se stala běžnou přísadou v jihoasijské kuchyni, kde ji lidé používají ke zlepšení chuti jídel.

Nicméně kurkuma je mnohem víc, než jen obyčejná přísada nebo koření do jídla. Doporučujeme vám ji proto přidávat do smoothie, a ještě více tak zvýšit jeho léčivou sílu.

V tomto článku vám prozradíme recept na smoothie, kterým si posílíte svou imunitu.

Recept na ananasové smoothie s kurkumou

Ingredience

  • 1/2 lžičky prášku z kurkumy
  • 1 šálek kokosového mléka (obsahuje vlákninu, vitaminy E, B1, B3, B5, B6 a C)
  • 1/2 šálku ananasu nebo manga (doplníte si tak vitamin C, který posílí váš imunitní systém)
  • 1 banán (draslík vyrovnává tekutiny ve vašem těle a umožňuje správnou funkci mozku, nervů, srdce a svalů)
  • 1/2 lžičky cejlonské skořice (snižuje hladinu cukru u diabetiků)
  • 1/2 lžičky zázvorového prášku (snižuje křeče, bolesti při artritidě, nevolnost a závratě)
  • 1 lžička chia semínek (obsahují vlákninu, bílkoviny, vápník, antioxidanty a omega-3 mastné kyseliny)
  • 1 lžička prášku z Macy (pomáhá při anémii, léčí chronickou únavu a zvyšuje energii)
  • špetku čerstvě namletého pepře (optimalizuje vstřebávání kurkumy)

Postup

1. Ovoce si nakrájejte na malé kostičky.

2. V případě, že máte čerstvý zázvor, nastrouhejte si ho na struhadle.

3. Chia semínka nasypte do vody a nechte je namáčet asi 5 minut.

4. Všechny ingredience nakonec smíchejte v mixéru.

5. Na závěr můžete smoothie ozdobit chia semínky a posypat skořicí.

Celou přípravu tohoto smoothie si můžete prohlédnout také ve videu výše.

Závěr

Snídaně je nejdůležitější částí dne, proto není správné, abyste ji vynechali. No a co padne ráno lépe než takové zdravé, a navíc i velmi chutné smoothie?

Věříme, že si ho oblíbíte a stane se zdravou alternativou vaší snídaně.


Zdroj: This Rich Pineapple Smoothie With Turmeric Powerfully Retards Tumor Growth, Relieves Inflammation

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share

Sledujte nás na Facebooku