Tento prášek obsahuje víc antioxidantů než borůvky, železa více než špenát a vitamínu A více než mrkev

Share

spirulina_cas_na_zdrave_jidlo_czVětšina proteinů, které potřebujete k životu, pomáhají zabránit nepříjemnému kýchání, alergiím.

Naopak posiluje imunitní systém, pomáhá kontrolovat vysoký krevní tlak a cholesterol, pomáhají bránit tělo před rakovinou.

Ještě by bylo skvělé, kdyby tak všechny tyto proteiny byly v jednom jídle. Máme pro vás dobrou zprávu, takové jídlo existuje!

Superpotravina jménem Spirulina

Pěstuje se všude, v Mexiku, Africe dokonce i na Hawaii. Je známá pro svou intenzivní chuť. Kromě toho má velmi výkonný nutriční profil, který si lidé zamilují.

Spirulina má vyšší úroveň klíčových antioxidantů, enzymů, vitamínů a minerálů a to vyšší než pět porcí ovoce a zeleniny. To navíc obnoví a oživí vaše zdraví a celkový zdravotní stav.

K dnešnímu dni existuje téměř 1200 recenzovaných vědeckých článků, které ukazují, jak vysoký přínos pro lidské zdraví vlastně má.

Co je to Spirulina?

Spirulina je sinice a dostala své jméno po své světlé barvě. Mnohé z těchto pigmentů mohou být výhodné a biologicky dostupné, včetně chlorofylu a beta-karotenu.

Řasy produkují kyslík přes fotosyntézu, díky němuž je docela podobná suchozemským rostlinám. Obsahuje mnoho prospěšných živin.

Přínosy spiruliny

Spirulina je tvořená 60% bílkovin a to je skvělou alternativou zdroje proteinů masa. Také se říká, že je jedním z mála rostlinných zdrojů a že obsahují B12, zásadní vitamín, který mnoha vegetariánům chybí v jejich stravě.

Je také bohatá na zdravé lipidy, včetně Ala (omega-3), LA (omega-6), GLA (snižuje zánět) a DHA (hlavní složka mozku).

Spirulina má:

  • o 3100 % víc beta-karotenu (vitamínu A) než mrkev
  • o 5500 % víc železa než špenát
  • o 600 % víc proteinu než tofu
  • o 280% víc antioxidantu než borůvky

Modrozelené řasy obsahují vitamíny B1 (thiamin), B2 (riboflavin), B3 (nikotinamid), B6 (pyridoxin), B9 (kyselina listová), vitamíny C, D a E.

Jde také o výborný zdroj draslíku, chromu, vápníku, zinku, selenu, mědi, sodíku, hořčíku, manganu a fosforu.

Další zdravotní výhody:

  • Posiluje inzulinové rezistence
  • Zmírňuje alergie
  • Normalizuje hladinu cholesterolu
  • Stimuluje přátelské bakterie ve střevech
  • Posiluje imunitní systém
  • Reguluje krevní tlak
  • Stabilizuje hladinu cholesterolu
  • Brání rakovině
  • Snižuje riziko šedého zákalu a okulární degenerace, která souvisí s věkem
  • Zabraňuje poškození jater, které je způsobeno chemoterapeutickými léky
  • Poskytuje silné protizánětlivé a antimikrobiální vlastnosti
  • Nabízí antivirovou aktivitu proti HIV, žloutence a herpesu

Jak využívat spirulinu:

Nejjednodušší způsob, jak jí využít je v podobě pilulek. Popřípadě je možno jí pořídit také v prášku a přidávat 1/4-1 lžičky prášku a vytvořit smoothie. Začínejte s malým množstvím.

Chuť je sladká ovšem ne tak vynikající. Spirulina se také prodává jako ochucená, balená jako prášek.

Související


Zdroj

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share

Sledujte nás na Facebooku