Snězte ráno 1 lžičku skořice a sledujte, co se za 45 minut stane s vaším tělem

Share

2skoriceSkořice je sladké koření s překrásnou vůní a chutí, které se nejčastěji používá na dochucování nápojů a sladkých jídel.

Nicméně kromě výborné chuti má i poměrně dlouhý seznam zdravotních přínosů. Skořice je také bohatá na vlákninu a obsahuje vysoký podíl důležitého minerálu draslíku.

Kromě toho patří mezi potraviny s nejvyšším podílem železa.

Podle mnohých vědců by měla být skořice kvůli svým nesčetným lékařským účinkem každodenní součástí vašeho jídelníčku.

Zdravotní účinky skořice

Pojďme se nyní podívat na hlavní zdravotní přínosy skořice, které zajistí pro vaše tělo:

1. zlepší trávení a zmírní zažívací potíže.

2. postupně upravují hladinu vašeho krevního cukru.

3. předchází tvorbě a dělení nádorových buněk.

4. zlepší cirkulaci krve, protože má protisrážlivé účinky.

5. zlepší kognitivní funkce mozku a paměť. Je ideální pro lidi s neurogeneratívními onemocněními jako je Alzheimerova nebo Parkinsonova choroba.

6. zredukuje poškození tkání a podpoří v nich hojivé a regenerační procesy.

7. předchází a léčí bakteriální i virální infekce.

8. zmírňuje bolestivé symptomy způsobované artritidou a revma.
9. zlepšuje funkce mnoha tělesných orgánů a předchází onemocněním srdce.

Jak konzumovat skořici

Nejlepším časem pro konzumaci skořice je hned ráno po probuzení. Je tomu tak proto, že mnohé její pozitivní využijete právě během dne.

Její velkou výhodou také je, že účinky nastupují poměrně rychle, obvykle už po prvních 45 minutách od konzumace.

Přidat si ji můžete do snídaně, například cereálií s jogurtem.

Případně smíchejte 1 čajovou lžičku skořice s 1 až 2 čajovými lžičkami medu a tuto směs si pak natřete na chleba s máslem nebo přímo snězte.

Pokud pijete ráno kávu, výborným způsobem jejího ochucení je právě pomocí skořice. Pokud kávu nepijete, skvěle ochutí jakoukoliv ovocnou šťávu, džus nebo smoothie.

Jediné omezení je, že skořici by pro jistotu neměli konzumovat děti mladší 6 let a těhotné ženy.

Doporučuje se také konzumovat cejlonskou skořici, ne čínskou, protože cejlonská neobsahuje látku kumarin, který je při vyšších dávkách škodlivý pro vaše játra.


Zdroj: Eat every morning 1 teaspoon of cinnamon powder and see what happens to your body in 45 minutes!

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share

Sledujte nás na Facebooku