Když cvičení a dieta nestačí: S těmito superpotravinami konečně zhubnete

Share

Jestli to myslíte s hubnutím opravdu vážně, asi se sami sebe ptáte: stačí cvičit? Nebo mám spíš upravit jídelníček? A zafunguje kombinace obojího?

Oboje – jak úprava jídelníčku, tak pohyb – je pro hubnutí zásadní. Ani kombinace zdravého stravování a cvičení ale často nezabírá tak rychle, jak bychom si představovali. Když potom váha neukazuje žádný zásadní rozdíl, spousta z nás se uchyluje k nezdravým radikálním dietám, nebo ztrácí motivaci a s hubnutím končí.

Nechcete, aby tak skončila i vaše snaha konečně zhubnout? Přiberte do hry tyto superpotraviny a hubnutí půjde rychleji.

Přírodní vláknina chitosan

Velmi účinně s hubnutím pomáhá látka zvaná chitosan. Je to přírodní vláknina, která se získává ze schránek mořských korýšů. Chitosan má až zázračnou vlastnost: dokáže na sebe vázat tuky z potravy, a to až 6násobek své váhy! Proto ho lidé po celém světě užívají před jídlem, aby na sebe navázal tuky z toho, co snědí, dřív než je tělo stačí zpracovat.

Přírodní vláknina chitosan je pro tělo šetrnější a vhodnější než komerční doplňky stravy na hubnutí, a přitom je účinná. K sehnání je i u nás, a to v tabletkách Chitomax, které si stačí vzít pár minut před jídlem.

Video

Podívejte se, jak chitosan efektivně bojuje proti nadváze a pomáhá hubnout.

Další superpotraviny

Které další potraviny vám pomůžou zhubnout?

Skořice

Skořice vám prospěje dvojím způsobem: pomáhá stabilizovat hladinu cukru v krvi a zvyšuje pocit sytosti. Nemusíte to s ní přitom přehánět, stačí si skořicí ráno dochutit ovesné vločky nebo jogurt.

Vlašské ořechy a mandle

Až vás bude během diety honit mlsná, vzpomeňte si na ořechy a mandle. Zaženou chuť na sladké, navíc obsahují velké množství vlákniny, která vás zasytí. Doplní vašemu tělu také mangan, měď a omega‑3 mastné kyseliny.

Fazole a čočka

Obě tyto potraviny obsahují bílkoviny, které budete potřebovat, abyste díky cvičení nabrali svaly. Obsahují také vlákninu, hořčík, vápník a řadu dalších prospěšných látek. Vyzkoušejte třeba čočkový nebo fazolový burger – skvěle tak nahradíte tučné červené maso a budete překvapení, jak skvěle burger chutná.

Ovesné vločky

Začněte den vydatným jídlem. Vločky vás díky vysokému obsahu vlákniny zasytí, neobsahují přitom nadbytečné kalorie. Oslaďte si je třeba medem a dochuťte zmiňovanou skořicí.

Borůvky

Ať už je nasbíráte v lese, nebo vytáhnete z mrazáku, borůvky vám prospějí. Obsahují rozpustnou vlákninu a antioxidanty, které vám pomůžou zhubnout.

Grapefruit

Grapefruit se často doporučuje jíst před nebo po jídle, pomůže vám ho totiž zpracovat. Snižuje hladinu inzulínu v krvi a obsahuje vlákninu, a tak vám už před jídlem pomůže snížit pocit hladu.

Související 


Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share

Sledujte nás na Facebooku